Ben de maalesef 2 ay önce kürtaj oldum , ben de kandan baktırdım betam 14 küsürlerde çıktı bir an tekrar hamile olduğumu düşünüp sevindim fakat bazen beta değerinin sıfırlanması 2 ayı buluyormuş diye okudum , bir kaç gün sonra tekrar baktırdım 13 e düşmüştü , şimdi sınırlanmasını takip ediyorum, 14 haziranda yeniden baktırdım 8 küsür çıktı, değeriniz düşüyor mu yükseliyor mu ordan takibini yapın derim , ben de 2 kez adet oldum kürtaj sonrası ama adet olmakla beta hcg sıfırlanmıyor onu anladım