Kubos1 Kızlar bugün hastaneye gittim 38. Haftalık çıktı bebeğim kilosu 3.400 ama normalde 37 haftalığım tansiyonum biraz Yüksek çıktı 16/10 sonra sağlık ocağında ölçtüler 13/6 çıktı 😔 canım çok sıkıldı. Benim gibi olan var mı nasıl düştü tansiyonunuz
Kubos1 Demirinannesi1 hiç bişey şişmem de yok anlamadım canım çok sıkıldı 😔 idrar verdim protein kaçağı var mı yok mu bakılsın diye yatın alıcam
Demirinannesi1 Kubos1 Ben çok fazla yemek kacirdigimda yasıyorum tansiyon durumunu 16 çok yüksekmiş ama gün içerisinde bence kendinde takip etmelisin bol su iç ve düşmezse doktoruna soylemende fayda va3