Melisssss1994 Merhaba...Ben 34 haftalık oldum. Bebeğim iki üç gündür çok hareketli. Acaba normal mi bebeğin hareketli olması. Tedirgin oldum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Demirinannesi1 Melisssss1994 tabiki normal hareket etmemesi bile normal bundan sonraki günlerde yeri daralıyor ve hareketlerini olduğunca hissedeceksin
Karvilsu Bende 35+2 yim gayet normal merak etme benlmde aynı ve büyüdükleri için acıtıyor bile hareketleri..helaki o el ve ayakları iteklerken ninnacık elime geliyorya bütün acıyı unutturuyor 😍😍
Melisssss1994 Karvilsu Evet ☺️Ama insanı korkutuyorlar. Orda burda duydukları. Çok Hareket edince korkun. Hareket etmezse korkun. Ne yapacağımı şaşırdım ☺️