34-tugba lierac kullanıyorum 25. haftamdayım şükür henüz bir şey yok ve benim göbeğim normale göre çok büyüdü. Genetik deniliyo evet ama ne kadar aza inse o kadar iyi bence kremlerin çok büyük etkisi olduğunu düşünüyorum evet badem yağı iyi diyorlar ama tüylenme yaptığı için hiç kullanmadım. Durumunuz varsa kesinlikle lierac öneririm en iyisi o çünkü