Aysenurkecici 2012 de belden uyusturmali prenses doğum yaptım sezaryen kolaydı ertesi gün ayaklandim 2015 te 2.cide de belden uyusturmali prenses doğum yaptım fakat doğum esnasında kesik attıklarını bebeği çıkartırken göğüs altimdan bastirmalarini hep hissettim kendimdeydim dikerlerken canım acıyordu ve doktora beni uyutun acı çekiyorum demiştim anestezi çok az bir narkoz vereceğini 10dk sonra uyanacagimi söylemişti öylede oldu ama dikişlerim çok agrimisti 1 hafta kendime gelememistim eve döndüğüm de wc ye kadar yürürken bile nefesim kesiliyordu acıyla şimdi 3uye 11+0günlük hamileyim bu kez komple uyumak istiyorum çünkü ikincisini hala unutamıyorum😯😏😞