Busramerve Kızlar 20+2 olduk. Ama hala bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Dün sağlık ocağında kalp atışlarını dinledik, bir sorun yok dediler. Benim gibi bu haftalarda hissetmeyen var mı tedirgin oldum biraz.
sinemsepci Busramerve canım ilk gebelikte 22.haftaya kadar hissedilmemesi normalmiş. Eminim ki en kısa zamanda hissediceksin ☺️ Çok şükür bebeğin iyimiş önemli olan bu 🙏🏾
Beyzakvrkk Busramerve bende pazartesi günü 22 haftalık oldum hissetmiyordum tam anlamıyla post açtım hatta. Sanki kızım duymuş gibi iki gündür daha net birşeyler hissediyorum minik minik kıpırdamalar tıp tıp hareketler çok şükür bugünümüzede bin şükür 🙏 artık korkmaya başlamıştım hiç hissemeyeceğim diye
Handan0101 Ben 23 haftanın içindeyim yeni yeni biseler hissediyorum panik yapma inan bu yuzden 22 haftamda doktora gittim normal dedi