Gamzeliim38 melegiminannesi Var canım mesaj olarak yazıyorum müsait olunca dönüş yapıyor Dr . Ne kadar normal desede insanın içi rahat etmiyor işte 😁
Denizmom melegiminannesi aynı durumu yasiyorum sanırım enfeksiyon da çıktı . İğne ve fitil verdi doktorum ama çok korkuyorum 😔 siz nasıl yaptınız sağlıkla kucağınıza aldınız mı bebeginizi