Deletedmom143 Merhaba kizlar 30+2deyiz artik bizde sukur Havuza girmek zararlimi sizce?gireniniz oldumu hic?yani normal tempereturada.
Canoglumbenm Deletedmom143 havuz denizden daha kötü olduğu için enfeksiyon riskine sebep olduğunu biliyorum
Ececce Deletedmom143 aaz önce girdim ve çok iyi geliyor bana (Dr onaylı). Kendi dr una sorup öyle gir derim
Kbramehmet1 Deletedmom143 benim doktorum havuza kesinlikle girmemem gerektiğini söyledi enfeksiyon riski çok yüksek o da erken Doğum riskini artırır dedi denize gir dedi
[silindi] Eğer temizliğinden eminseniz girebilirsiniz tabi ki vücudunuzu ıslak bırakmamak şartıyla 😊Ama havuzun içinde ki yoğun klor sizi ve bebeği rahatsız edebilir 😊Denize girmenin hiçbir zararı yok ama havuz öyle değil ne yazık kı
AygyulSina Deletedmom143 enfeksiyon kapma olasiligin cok yuksek sahsi havuzun değilse girme denize git onun yerine
Deletedmom143 AygyulSina ya zaten idrar yollarimda enfeksion varda basim dertte.bide bu usdune kapmasin dogru diyosun
Ebruliiii Deletedmom143 yüzmeyi öneriyo doktorlar açılmamak şartıyla ama havuzda enfeksiyon hamile değilken bile kapaniliyoruz hamileyken daha hassas denize git
Dorukunannesi95 Deletedmom143 doktorum asla girmeni istemiyorum demisti bana. Denize ise gordikten sonra üstünü degiştir duş al islak kalma demisti
AygyulSina Deletedmom143 denize yakinsan mis gibi denize git ama marmara denizi degil o onerilmiyor pek