Kizlar kanimda enfeksiyon cikmisti aylar öncesinde, antibiyotik kullandim degerlerim biraz düstü.
sonrasinda takiben sürekli ölctüryorum CRP sürekli yüksek cikiyor, ayni kaliyor ama düsmüyor.
Idrar temiz, hic bir belirtimye yok. Doktorlarda anlam veremiyor ama rahat birak tehlikeli olsa kendini belli eder diyorlar. dogumdan sonra gecebilir diyorlar.......
Bu durumu yasayanlar varmi?