Yigithamzaninannesi 31+5 benim de aynı sorunla uğraşıyorum iki gündür tansiyon sizinle aynı bugün idrar da protein eser seviyesindeydi doktor protein yüksek değil ama riskli durumda hergün ölçtür tansiyonu 150/100 gördüğünde asıl sıkıntı orda başlıyormuş beni panik yaptıran bahçelievler devlete gidiyordum ben doğumunu burda yaptıramayız şuan bir sorun yok ama ilerlerse sıkıntı olur eğitim araştırma yada daha kapsamlı hastane bul demesi oldu 7. Ayda doktorsuz kaldım resmen