Yaren55 Dorukunannesi95 yok bende hiç bi yan etki olmadı sadece adet kanamam azaldı ama doktorda ona bağlama dedi kansızlıkta vardı o sıra kilo alımı olur dendi oda olmadı hiç bi şekilde
Rrraaaiiinnn Yaren55 merhaba bu igne her ay mi vuruluyor belli donemdemi ve nerde ne kadara yaptiriliyor acaba bilgi verirseniz sevinirim
Yaren55 Rrraaaiiinnn saglık ocakları ücretsiz ayda bir yapıyor siz 3 ayda bir yaptırmak isterseniz o ücretli ama ayda biri tavsiye edilir genelde 3ay uzun mesafe oldu için kesin korumalık olup olmadıgı meçhul adet başladı zmn gidiyosun her ay size bidahaki ay gelmen gereken tarihi karta yazıp veriyo yani ben öyle kullandım bi aıkıntı yaşamadım 4yıl kullandım bıraktım 2 ay sürmedi hamile kalmam kalamazsın diyenlerde oldu ve ben ailede olmadı halde ikizlere kaldım hamile dogal yolla😊
Pnrarvn clmmmmm kaliteli bir prezervatifin korumama olasılığı da %1 dir. Hatta doktorların söylediği birşey var ki hiçbir korunma yöntemi %100 değildir yani her şekilde %1 ihtimal vardır. Annesi kordonlarını bağlattığı halde doğan 26 yaşında arkadşaım var 🙈 yani bu kaderle alakalıdır. Ben erkeğin o an ki duygu durum şeklinde bunu hesaplamasını çok güvenli bulmuyorum. Güvenen öyle korunsun.
ChubbyOrange Pnrarvn hahaha Amerika gençlik filmlerinde gençlere tavsiye ederler ya en iyi korunma yöntemi hiç birliktelik yaşamamaktır diye :):)
Hllswm clmmmmm en yakın saglık ocagına gidip bilgi almanızı öneririm geri cekme bi korunma yöntemi değildir.. Spiral(ria)le hamile kalma olasılıgı cok düşük bi ihtimaldir hiç bir yöntem %100koruyuculuk saglamaz.. Tekrar bi saglık çalısanı olarak söylüyorum ki GERİ ÇEKME KORUNMA YÖNTEMİ DEĞİLDİR
Busraoz defne55 4.5 yil boyle korunduk bence de en saglam yontem. Korunmadigimiz dk da bebegimiz oldu cok sukur🙏🏻
sevdicek BuseCanli Busraoz clmmmmm bilnazo68o Yani hala cahil cahil konusuyor ve insanlara da akıl veriyorsunuz pes! Buyrun profesörü dinleyin.. https://youtu.be/LUn4ugONbTU ChubbyOrange Canoglumbenm
Burcuveburcum Fatofaruki Geri çekilme bir Doğum kontrol yöntemi değildir,eşinin korunması daha mantıklı
BuseCanli Evlendikten sonra 3 yıl geri çekme yöntemi ile korunduk, hiç bir sorun da ollmadı. Eşin iyi kontrol etmesi gerekiyor bu durumu. Korunmayı bırakıp ilk denememizde de şükür hamile kaldım🙈
clmmmmm BuseCanli bilnazo68o bakın yoruma kafamıza göre demiyoruz heralde herkes işine baksın bana cevap vereceginiz yerde
clmmmmm BuseCanli aa olurmu canm geri çekilme korunma yöntemi degilmiş bazııı bayanlara göre işte🤷♀️🤷♀️
ChubbyOrange clmmmmm en iyisi diyerek korunma yöntemi bile olmayan bir şeyi başkasına tavsiye ediyorsunuz. Kendiniz naparsanız yapın da bari milletin vebaline girmeyin. Takvim ve geri çekilme Doğum kontrol yöntemi değildir.
ChubbyOrange clmmmmm clmmmmm kafanıza göre demediğinizi anladık nerenizle dediğinizi merak ediyorum. Ya bu cahil ısrarı nasıl bir şey gerçekten anlamıyorum ya :) okuyun lütfen. Okuyun araştırın öğrenin başkalarının da vebaline girmeyin .
Hllswm clmmmmm bazı bayanlara göre değil tıpa göre... İlkekil şekilde devam edin siz nufüsa katkınız olsun 😒
clmmmmm bilnazo68o ilte bayanlar anlamıyo bunu israrla geri çekilme korunma yöntemi degil diyolar pes
bilnazo68o clmmmmm kadinin hangi evrede oldugu onemli diyor. Yumurtlama haftasinda o sekilde denensin oluyormu olmuyomuymus . hangi sayfaya baksam ayni seyler aksi nasil oluyor bilmiyorm. Denk gelmiyor o zaman osekilde yaptiklarinda
clmmmmm ChubbyOrange ayy ne çok uzattınız yaa sizenenarkadaşım benm yorumumdan.. bi gidin dr ye danışın isterseniz yada nette araştırın birbirinizizn aklıyla hareket ediyosunuz biri ne derse onu söylüyosunuz... bi bakın yorumlara iyice bu şekil korunan kaç kişi var hadi ii günler adıma yorum yapmayın lütfen
clmmmmm ChubbyOrange yaa bi kes sesini senn kadar cahil deglim emin ol bırnunu her şeye sokmaya ne meraklısın sen... iş erkekte bitiyo erkek istemeyıp geri çekildigi an olay biter varmı anlamadıgınız biyer...
Canoglumbenm ChubbyOrange burda herkez yazmış geri çekilme yöntemiyle korunun diye. Niye arkadaşın üstüne yürüyorsunuz pek anlamadım.
AkileUqur ChubbyOrange hiç bir korunma yöntemi yüzde yüz değildir. insanların geneli bu şekilde . Bunu biliyor olmalısın.. kimi geri çekilir. Kimi prezervatif kullanır. Kimi spiral taktırir.. vs..
ChubbyOrange clmmmmm clmmmmm tam bir cehalet örneği siz gidin doktorunuza sorun ben geri çekilerek korunuyorum diye bence onu korunmadan sayan doktorunuzu da bizimle paylaşın çok merak ediyorum kimmiş :) merak etmeyin sizin aksinize araştırdığım ve gayet iyi bildiğim bir konu ama komşunun kızından üç beş kişinin yorumundan yola çıkarak vardığım bir sonuç değil bilimsel olarak referanslı şekilde makaleler ile. :) kaynak vermemi ister misiniz diyeceğim ama gerek yok bilmeyenden değil cahilliğinde ısrar edenden korkacaksın işte. Kendin nasıl korunursan korun tutup başkasının hayatını riske atma. Yazık. @adm arkadaş insanları yanlış yönlendiriyor hassasiyetinizi rica ediyorum artık insanların toksik bilgilerinden gına geldi.
sevdicek clmmmmm siz de bi google'a yazın bakalım geri çekilme bir doğum kontrol yöntemi midir diye.. yüzde 1 diyosunuz, yani bir ihtimal var ve hala korunma yöntemidir diyosunuz çok ilginç.
clmmmmm sevdicek yahu benmle kafayı bozdunuz bi yorumlara bakın kaç kişi daha aynı şeyi yazmış ve kullanmış... hadi işinize
bilnazo68o sevdicek korunma yontemi degil diyorum ben. adimi etiketleyip bu ne cahillik demissin. Kafan yerimdemi