Didooo En iyisi prezervatif. 5 yıl boyunca onunla korundum. İyi marka alırsanız delik falan ihtimali yok. Bıraktığımın 3. ayı da hamile kaldım.
MiraMirac defne55 Bu yöntemle 2 yıl korundum fakat hiç anlamadan hamile kaldım çok şaşırdık. Buda çok güvenilir bir çözüm değil yani 🙄
sevdicek clmmmmm bu bir korunma yöntemi değil yalnız yanlış yönlendirmeyin. Sperm sadece boşalınca gelmiyor zevk suyu denen bir şey var ve o boşalmadan da geliyor. Ve içerisinde sperm olduğu için hamile kalma olasılığınız çok yüksek.
clmmmmm sevdicek allah allah korunma yönetimi degilmiiş eşinize güveniyosanız en iyi korunma yöntemidir 🤚 zevk suyuyla hamile kalan yüzde birdir belki hadi yüzde iki olsun açın biraz araştırın 🤚🤚
Kivilipastaa sevdicek zevk sıvısı da hamilelik yapabiliyomuymuş 🤨hanımlar napsak komple ilişki felan Mı kessek ben korunma yöntemlerine güvenmiyorum ama eşime de güvenmiyorum napıcaz 😖
Cansumeryem Fatofaruki spiral de yeterli değil ki benim esimin kuzeni taktirmisti ağır kaldırmış spiral kaymış icinde 3.çocuğuna spiralli hamile kaldi
defne55 guler27smsk_ ilişki sırasında Eşinin kendini anlayıp o anda geri çekilmesi lazım canım hızlı bi şekilde hareket etmesi lazım yani eğer çok güvenmiyorsan prezervatifle geri çekilmeyi bir kullan hem prezervatif tak hem esin geri çekilsin
guler27smsk_ defne55 hm şimdi Anldm cnm çok sağol iyi oldu bu cnku pezervatif mecbur başka korunck yöntemim yk pezervatiften de korkuyordum bunu da yapınca hiç bsy olmaz çok sağol 😂🥰
Brcusyma defne55 evet bizde bu yöntemi kullanıyoruz. 3 yıldır evliyim bu yöntemi bıraktığımız anda hamile kaldım. En mantıklısı bu prezarvatifle geri çekilme 👍🏻
sevdicek clmmmmm siz de bi google'a yazın bakalım geri çekilme bir doğum kontrol yöntemi midir diye.. yüzde 1 diyosunuz, yani bir ihtimal var ve hala korunma yöntemidir diyosunuz çok ilginç.
Brl85 clmmmmm kesinlikle yanlış biliyorsunuz geri çekilme bir korunma yöntemi değildir! Boşalma gerçekleşmeden de meninin içinde bulunan spermler kadını gebe bırakabilir! Lütfen insanları bilinçlendirelim! Benim üniversite bitirme tezim bu konu üzerineydi! Siz dilerseniz bu yöntemle devam edebilirsiniz!
Dorukunannesi95 Fatofaruki spirale kötü yorumlar yapmislardi yok ipi sarkıyor yok yerinden oynuyor diye off napicaz :(
Yaren55 Dorukunannesi95 evet ipi sarkıyo hissediliyor ve canı tez olanlar içinde ilişkide agrı yapıyo
gLycn_ Yaren55 bende evliligimin ilk senesinde igne ile korundum sonra biraktim ve oldu bencede igne en iyisi yada hormonlu spraller 👍🏻
Sevimlisevimli İlk gebeligimden önce 8 ay ve doğumdan sonra 3 buçuk sene yani toplamda 4 küsur yıl yüzde 95 prezervatifle yuzde 5 kadar da geri çekilme yöntemi ile korunduk.Allaha şükür sıkıntı yaşamadık.Sürekli geri çekilme güvenilir bi yöntem değil bence.
Yaren55 Dorukunannesi95 ben aylık igneyle korundum bi sorunda yaşamadım saglık ocaklarındada takip altında ücretsiz bn 4 yıl korundum şimdi hamileyim 😊
eda19 Spınale gerek yok ki ? Ya eşin korunsun ya sen . Ama eş korunması daha iyi ilaç kullanmak yumurtlamayı azaltıyor dıye bılıyorum. Cok basit bı sonuc :)