Fatofaruki ben de bu konuda araştırma içindeyim. Ben ilk evlendiğim zaman ilk birkaç ay hapla korunmuştum ve çok şükür haplar işe yaratmıştı da. Bıraktıktan 2 ay sonra da hamile kaldım. Herhangi bi sıkıntı yaşamadım, kilo vs.gibi. Aksine cildim falan bayağı düzelmişti hatta. Ama gebelik sonrası nasıl olur bilemem. Belki yine hapla korunmaya devam ederim. Emzirme döneminde kullanılabilen haplar varmış sanırım ama yine de tam olarak güvenilir mi orasını bilmiyorum 🤷🏻♀️