Emine071 Kızlar geçen hafta nst de sancım 100 de çıktı ama doktorum normal dedi eve yolladı bügün görümcemle sohbet ederken ayakda kilodumu epeyi ıslatacak kadar su geldi kasıklarım da ağırıyor sabah başladı Doğuma 19 gün var daha yanı 37+2 şuan
Yasmnnn Emine071 37+4üm benimde bugun, bst de sancım, çıktı doktor nst iyi dedi sancın belden kasığa vurursa kanamam olursa brbegin hareketinde yavaşlama olursa gel dedi🤷♀️
Esrabrhkl Emine071 benimde bazen bakıyorum ıslak iç çamaşırım hatta çoğunlukla ıslak terliyormuşum kaçırıyormuşum bilmiyorum doktora gidince bi sorun yok diyor
Ahsenlina_ Emine071 canım bende 38+1 haftalık hamileyim senin nst sonucunda Doğum sancısı gibi çıkmış benim en son 37 haftalıkta gittiğimde 80 gibi çıktı bir tane hemen beni doğumhaneye aldı alttan baktı Doğumun başındasın dedi sancın artarsa suyun gelirse gel dedi çünkü baya yumuşamış dedi şimdi 1 hafta oldu hala giden gelen yok ama dün sancım geldi Bebek hareketi de azaldı yarın tekrar kontrole gideceğim bakalım ne olacak
semisss Emine071 çok ilginç yaa 3 büyük sancın çıkmış😳 alttan muayene etmeliydi açılma var mı diye bence sen başka bi dr daha göster
Ahsenlina_ Emine071 ve benim çatı ağrım çok fazla oturamıyorum ayağa kalkınca acıyor yürüyünce acıyor uzanınca sağa sola dönemiyorum sancı nedir onu da bilmiyorum ağrım var duş alınca geçmiyor ama artış da yok belki acıya mı alıştım diyorum ama bilmiyorum