Zuleyha18 Canım ben de 18+0 da serklaj oldum şu an 20+5 im. Senin biraz haftan ileri dikiş için ama doktorun gerekli gördüyse yapılır tabi, açılman falan mı oldu? Korkacak bir şey Yok ama genel anesteziyle oluyor, çıktıktan sonra çok az adet ağrısı gibi kanaman vajinanda tahrişten dolayı biraz yanma oluyor ve 4-5 gün kanaman olabilir. Onun dışında merak ettiklerini sorabilirsin.