Arkadaşlar 8+3 günlük hamileyim normal doktor kontrollerimi hiç aksatmıyorum fakat bulunduğumuz şehre yeni geldiğimiz için sağlık ocağına kayıt yaptıramadık ama etrafımdaki hamileler doktorla birlikte sağlık ocağına da gittiklerini, sağlık ocağının düzenli kontrol yaptığını falan söyledi kafam karıştı sağlık ocağına gitmem şart mı ? Şimdiden teşekkür ederim