Hamileliğin başından beri troid sorunum var ilaç kullanıyorum her ay kan tahlili verip tsh baktılar doktor ona göre ilacımın dozunu ayarladı
şimdi haftalık yapıyo çünkü doğumuma 6 gün kaldı azıda çoğuda bebeğe zararlı dedi doktorum ilaç kullanıyorum hiç bi sıkıntı
yaşamdım korkmayın sizde normal bunlar allah daha beterinden korusun