Arn1 bende ınsulın kullanıyorum sadece 9 kilo almama ragmen 33haftalıgım .son haftaşarda sekerın yuksek seyretmesı sıkıntı yaratmaz bebek buyufugu ıcın dıyor endokrın uzmanı bana .sıze ne dedı acaba dr .azcık kacırıyorum dayanamıyorum yıyorum muz vsgebelıgın ılk haftalıgında bas gosteren seker cok daha zararlıymıs oyle dedıler