Kizlar bilgisi olan yardimci olabilirmi lutfen, ben okulda çalışıyordum, bugun okul ile iliskim kesildi. Haftaya 32. Hafta calisamaz raporumu alicam. Haftabasi baska bi.kurumda.sigorta başlangıcı yapMyi planliyorum. Sıkıntı olurmu sizce bikac gun boşluk olucak cunku baska kuruma girdi cıktı olucak lütfen bilen yazsin