Seda5892 AyseErdem önce aç karnına senden kan alıyorlar sonra glikozu 1 su bardağı suda karıştırıyorsun içiyorsun 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun canım
Belinayece AyseErdem Şeker yuklemesini aile de genetik şeker hastalığı varsa gerekli görüyor doktorlar canım zor birşey değil aç karnına kan verip sonra verdikleri şekerli suyu içip tekrar kan veriyorsun
41hamile Aç karnına gidiyorsun kan alıyorlar sonra kutu kola şişesi kadar şekerli su içiyorsun yine kan veriyosun aradan 1saat geçince yine kan veriyorsun aynı gün birer saat arayla 3 kere kan alıyorlar
AyseErdem 41hamile aradiim hastanemi dedi ki suyu içiyorsunuz bir saat sonra kan veriyorsunuz öncesinde almicaklar herhalde