Aysecolak ben 30+2 hamileyim.bura kadar ne kadar dondu benim yavrum.27de kafasi co ndu.herkes iyidir dedi.yani kaburga agrisi falan olmiyucak diye ilerde kendimde sevinmistim ama.29da bel agrisiyla gittim
Ya yene simdi yan durmus.kafasi sagda ayaklari solda(haraketleride oyle belli ediyo.banada oyle diyorlar ama bebek iste kendi conurse conucek conmezse sezeryan(