Ozican Kdr_akn alıyorlar evet ben özele gidiyorum ama özelde doktorum devlette yaptır dedi bana.Eğitim araştırma hastanesi testlerde her zaman iyidir.
Kubraismail61 Özel hastane de yaptırdım 43 liraya. Bir haftaya çıktı. Sonuc temiz çok şükür 3 lü testi yaptırmayı düşünmüyorum.