AdaDerya Kızlar bugün tetanoz aşısı oldum burda yazanları görünce çok korkmustum ama hiç ne uyuşma ne de ağrı olmadı kişiden kişiye göre değişiyor da olabilir, ama siz aşıdan korkmayın ve yaptırın derim, bebeklerimizin sağlığı her şeyden önemli😊
Deletedmom133 AdaDerya ya zaten acısı ne olucakki sağlıktan daha değerli değil 2 3 gün ağrısın ne olucak sanki öldürecek ağrı değil ya 💁♀️
espalp AdaDerya ben ilk dozu 3 4 hafta önce oldum haftaya 2.yi olucam kısmetse. Bende de hiç ağrı, sızı, acı olmadı 😂 hatta arkadaşlarım da abartmıştı korkmuştum ama maşallah dedim kendime gayet iyiydi😂
Gul_52 AdaDerya bende daha onceki yorumları okuyunca cok korkmuştum geçtiğimiz pazartesi ilk dozu yaptırdım çok şükür hic ağrı sizi uyuşma falan olmadı bumuymus o kadar korkunç anlattıkları aşı diye düşündüm
kutsaltiramisu tebrikler güle güle kullanın 🤗 bu arada ben de tatanoz oldum benim de hiç acıma filan olmadı niye öyle acaba 🙈 hamile olmadan önce yaptırdığımda acımıştı etkisi sürmüştü
AdaDerya kutsaltiramisu Belki öncesinde yaptırdığın için bunda hissetmemişsindir canım bazı anne adayları ilkinde acıyıp ikincisini oldukların da hissetmediklerini söylemişti, teşekkür ederim bu arada😊
Menis21 Bu yorumunuz ile biberon setini kazanmışsınız tebrik ederim şanslı bir bebek geliyorrrr...☺😊👍👌🐞🍀
Hikmet80 espalp diğer dozdan bilgim yoktu ilk olunca bilemiyorum işte:) toplamda kac defa aşı oluyoruz Peki?
espalp Hikmet80 bir ay arayla 2 doz oluyoruz. Hamilelik bittikten sonra 3 doz daha olursak ki bu 3 tane tercihe bağlı. Bir daha hamilelik olduğunda hiç aşı olmuyormuşuz. Hemşireler bana öyle dedi. Bebeği bize getirdiğinde hatırlat kendi aşını 5’e tamamlayalım yıllarca kafan rahat olsun dediler.
kamileguveloztrk 13+4 beni aradı çağırdı bugün vurdurdum pişman oldum ya herkes geç yaptırmış bi zararı olmaz inşallah çok korktum 😏
Cerry 23+5 im iki gün önce bende oldum ilk dozunu ne bir acı sonrasında ne de agrı hıc bır şey olmadı