Hmyt_kotan04 Ben evlenmeden önce oğlum olursa enis umeyr koymayı istiyodum çok uyumlu gelmişti bana 😍 useyd, ubeyde, kamer, duhan, zeyd , usame sahabe isimleri ve kuran surelerinden kamer ve duhan. Şimdi oğlum olursa inşallah Yahya Bera istiyorum 🌱 bu arada postun altındakileri okuyunca mutlu oldum geçen gün yine bir arkadaş isim önerisi istemisti bende aynen bu isimlerden yazdım başka birisi Suriyeli gibi isim mi konur Arap mısınız falan yazmıştı böyle zihniyetler hala aramızda maalesef😒 halbuki isim isimdir Arap ismine benziyo diye o kişinin Türklüğünden bişey gitmez ki 😒