gizemengin ayyy ne güzel o zaman çatınız müsaitmiş. Yorum yapan arkadaşlar abartılıyır falan demiş ama ben de 38+4 de dün çatı muayenesi oldum ne yalan söyleyeyim canım çok acıdı ve bağırmışım. Yani o kişiden kişiye değişiyor. Kimse keyfinden bağırdım demiyordur bence.
Bu arada bizim de bebiş 3800 ü buldu. En başından beri doktorum beni normal doğuma hazırlamaya çalışırken maalesef Büyük ihtimal sezeryan olucam. Doktorum seni de bebeği de riske atamam iri bir bebek dedi. Hakkımızda hayırlısı olsun inşş.