Ebru24 tok gitmek gerekiyor. Bazen pozisyon değiştirmesi gerekiyor çünkü doktorun her yerini daha iyi incelemesi için. Zaten doktor bebek hareket halindeyken ölçmeye çalışmıyor. Uygun pozisyonu bulduğu an ekranı durduruyor, yani bir nevi fotoğrafını çekiyor ve o fotoğraf üzerinden ölçümü yapıyor. Tok gidin vişne suyu için veya biraz çikolata yiyin