Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim. Bu sıralar canım hiçbir şey yemek istemiyor, sıcaklardan mı oluyor bilmiyorum hep meyve türü şeyler yemek istiyorum. Süt, yoğurt falan gibi hafif şeyleri de yiyebiliyorum ama yemek yemek istemiyorum zorluyorum kendimi. Benim gibi olan var mı? Geçici bir durum mu?😖