Merhaba erken Doğum yapan annelere sormak istiyorum benim bebeğim down sendromlu o yüzden suyu fazla suyun fazla olmasıda erken Doğum yapıyormuş birde hep etraftan duyuyorum down sendromlu anneler 7 veya 8 aylık falan doğum yaptım diyorlar bende 28 haftalık hamileyim yani 6 buçuk aylık bebeğim dün belime bir ağrı girdi 15 dakika falan sürdü bir daha olmadı ama son günlerde karnımın daha çok sertleştiğini hissediyorum ve akıntımda arttı gibi bebeğim genelde sağ tarafta toplanıyor sağ taraf sivriliyor sol taraf daha aşağıda kalıyor acaba kuruntu mu yapıyorum yoksa erken Doğum belirtileri mi yaşıyorum