Kızlar merhabalar, şimdiye kadar hep normal doğum beklerken çatı muayenem ve bebişin iri olması sonucu büyük ihtimalle haftaya sezeryan olucam. Yalan değil kızlar korkuyorum biraz. Bir de üzülüyorum biraz ya sütüm gelmezse diye. Doktorum ne kadar geç yaparsam o kadar iyi hem sütün daha kolay gelir dedi ama ne bilim işte kafama takılıyor.
Sezeryan öncesi ve sonrası için sizlerden önerilerinizi bekliyorum. Hastane çantamda sezeryan öncesi ve sonrası için mutlaka olması gereken bişey var mı? Tecrübelerinize göre dikkat etmem gereken şeyler neler?