Cakirgulsum65 39+1 deyim. Bugün çatı muayenesi oldum 2 cm açıkıklık var dedi dr m. Herşey normal. 3200 kg. 50 cm. Ama hiç doğum belirtisi yok bende. Çok sıkıldım. Sizce foğum ne zaman gerçekleşir. Hiç sancı nişan su gelmesi kanama gibi belirtiler yok 🙄
Cakirgulsum65 [silindi] hastaneye gittinmi canım. Nişan geldikten sonra fazla beklenirse bebek enseksyn kapar diye duydum.🤔
[silindi] Cakirgulsum65 tabi 3 kere gittim acile sancın çoğalırsa gel dedi ama ben sancıyı da anlamıyorum 🤔
Cakirgulsum65 Sakura-chan o kadar sıkıldımki anlatamam. Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. Ne zaman doğarım tahminen. Doğum ne zaman gerçekleşir diye merak ettim. :)