mmerve1507 merhabalar 😌 özelde Doğum yaptım sezeryanla. Bu hastaneden hastaneye değişir bence daha doğrusu doktordan doktora. Normal Doğum için sancınız ve yeterli açıklığınız var ise tabiiki normal Doğum yapabilirsiniz. Bu normal Doğumun akışında vardır. Benim Nstde sancılarımın 100e vurmasına rağmen hiç acı hissetmedim ve ağrım sancım olmadı. 40.haftaya kadar bekledim bir gün takibim yapıldı. Sancım ve açıklığım olmadığı için suni sancı denemedim.