Merve91 evet canım gittim. devlette acile gittim ama bin pişman oldum alttan muayene etti ve berbat bi doktordu canımı çok acıttı kaba saba hareketler, kendi yetmez gibi bi de stajyere baktırdı ağlamamak için zor tuttum. Sırf bebeğin durumunu öğrenmek için katlandım ama kime söylesem alttan muayene etmemesi gerek dedi. Sonradan anladım ki sadece stajyere eğitim vermek için yaptı. Hakkımı helal etmiyorum resmen travma oldu benim için... ilk defa alttan muayene oldum ve neye uğradığımı şaşırdım. Bi de kadın olacak en kaba erkek bile daha naziktir ondan.. adam akıllı bi açıklama bile yapmadı. Üstüne bi de mavi akıntı için acile mi gelinir diye söylendi. Nereye gidecektim polise mi? Sanki çok normal bişeymiş gibi 🙄 Akıntın var fitil yazıyorum dedi bende o anki ruh haliyle sadece bi sorun var mı diye sordum yok dedi. Çıkınca çok ağladım. Ablama da kapıda ters davranmış sırf merak edip sordu diye o kadar uzun tuttu ki beni içerde, bildiğin deney faresi gibi kullanıldım. bir daha da asla izin vermem böyle bişeye ve asla devlette muayene olmam. Bırak hamileliği insan yerine bile koyulmuyorsun. Şikayette bulundum fiziki şiddet olmadığı için uyaramıyoruz dediler. Ama bi doktora en ufak laf et kendini mahkeme de bulursun bu kadar adaletsizler hepsi Allah’ından bulsun.