merhabalar, gebeliğimi öğrendiğimdr çift rahim olduğumu da öğrenmiştim doktorumdan. ilk zamanlar çok önemsememştim fakat sonlara doğru aslında normal bir gebeden daha çok risk altında olduğumu bebeğimde gelişme geriliği olabileceğini erken doğuma sebep olacağını öğrendim. buna rağmen pek sakınmadım kendimi ve bu psikolojiye girmemeye çalıştım. bebeğim 30. hafta başlarında çok az kilo aldı, şekerim yüksek çıktığı için çok sınırda beslendim ve daha çok üzüldüm ama sonrasında toparladık yavrumla. rabbim yavrularımıza da bize de hayata tutunma gücü veriyor biz fark etmeden. çok şükür bugünlermize 🥰 uzun oldu sanki biraz. sizlerde de iyi gidiyordur umarım her şey. rabbim hepimize sağlıklı doğumlar sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏