Tubi42 Kızlar yarın 38 hafta oluyorum birazdan ntsy gircem erken alabiliriz dedi suni sanciyla bebeğime birşey olmaz değil mi korkuyorum 😏😏😏birine 9 diğerine 7 dedi büyüklüğüne başına gelen varmi😔
uhuddd Tubi42 aslında okadar da abartıldıgı gibi bi büyğme yok benimkşde öyle 15den sonrası sıkıntı demişti doktorum
uhuddd Tubi42 hayırr 34.haftamdayım her gittiğim de bakılıyor bebege ama benimde böbrefim sıkıntılı benden etkileniyor bebek bende stent takılı ama bu sıralar ondada bi sıkıntı olustı eger gecmezse benden 37.haftamda sezaryana alınıcam maleaef🤷🏽♀️
Tubi42 uhuddd sizin böbrekte mi sıkıntı var canım geçmiş olsun benim böbrekte bi sknti yok ama bebişin büyüyormuş işte 🙄😏 İnşallah sagsalim alırız bebisleri kucagımıza