Hamissbusra ben ilk gebeliğimde medihausa gittim. Meğer boş gebelik yaşıyormuşum kamer bey beni hiç bilgilendirmedi yönlendirmedi. Kese normal deyip gönderiyordu. Düşük yapınca anladım 😔😔 reyap innovia 3ün alt tarafı oluyor hemen. Muayene ücretleri 70-100 arası sanırım doktoruna göre değişiyor. Doğum da normal Doğum 2100 olarak biliyorum henüz görüşemedim ben o konuyu