İlk nstye girişimizdi merak edenler için paylaşmak istedim 34+2 de girdik 20 dakika sürdü çok şükür her şey yolunda çıktı doktorum herhangi bir erken doğum riskimizin çıkmadığını söyledi yani kasılma, sancı yok dedi 2 hafta sonra tekrar kontrolümüz var o zamanda nstye gireceğiz.