TunarinAnnesi yaa sen neyin kafasını yaşıyosun ben sana bile yardım ettim bee bizim kızlar postunda. helal olmasın hakkım... o bayana gereksiz yere kanı negatif çıktıgı halde umut veriyodunuz siz daha çok üzüyodunuz kadını bilip bilmeden herşeye konuşuyosunuz.. yazdıgım her yorumu üstünüze alınmakta on numarasınız... siz benm bebegime beddua ettiniz rabbim bunu sizin yanınıza bırakırmı saniyosunuz ben sizin kadar kötü degilim bebege beddua edecek kadar düşmedim dilerim HAMİLESİNİZDİR.. ama hakkımı asla helal etmiyorum rabbime havale ediyorum sizi