Arkadaşlar bebeğimin gelişimi 2hafta önceden geliyormuş suyu azalmış ,plansetada kanamalar olmuş.İcim rahat etsin diye başka doktora gitmek istedim Muzaffer Şengül e gittim devlet Hastanesi'ne dönmüş 5dk bile düzgün ilgilenmedi hoşnut kalmadım.Adana da 2yildir yaşıyorum o yüzden hangi hastane iyi onu da bilmiyorum. tavsiye ettiğiniz 4boyutlu ultrason çeken ilgili bir doktor ve fiyat biliyor iseniz tavsiye ederseniz çok memnun olurum .