Merhaba arkadaşlar dün hayatımın şokunu yaşadım hamile olduğumu üstelik ikiz olduğunu öğrendim. Yalnız doktor bana henüz 6 haftalık çok küçük oldukları için kalp Atışlarını duyamadığını, bir kesenin normal ama ötekini hiç iyi görmediğini keseler arasında kan olduğunu ve düşük tehlikemin mevcut olduğunu söyledi. Yıkıldım... allah kimsenin başına vermesin ama benimle ayni durumda olan arkadaşlar var mı yardımcı olursanız sevinirim.. çok karışığım...