Kızlar herkese merhaba 30 haftalık hamileyim. Biz kızımızın çoğu şeyini aldık son eksiklerimizi tamamlamaya çalışıyoruz. Sadece önemli eksiklerden ana kucağı kaldı karar veremiyoruz elektronik mi manuel mi alsak. Ya da hangi modeli daha uzun süre kullanırız? Joie serina modelini almaya karar vermiştik ama burada olumsuz yorumlar gördüm ve vazgeçtik. Sizin memnun kaldıklarınız neler tavsiyelerinize ihtiyacım var 🤗