37 haftalık hamileyim. Bebegim 35. Haftadan beri sadece 60 Gr almış. 3200 gramda kalmış. Dün doktora neden öyle diye sordum. Normal almayabilir dedi ama en çok kilo alması gereken dönem değil mi belirttiğim haftalar. Saçma geldi bana. Bir sıkıntı var da doktor mu görmüyor