Ben de ilk baişta böyle düşünmüştim. Fakat burdaki devlet hastaneleri çok kötü durumda diye bir kez gidip gittiğime pişman oldumm. Hasta gizliliği diye birşey yok bizim burda. Doktorum odasında iki üç hasta biri yatıp biri kalkıyor. Kimi devlet hastaneleride özel hastanelerden temiz.. .
Direk özel hastaneye başladım ben. Ayda 1 gidiyorumama. . Zaten doktor öyle çagırıyor. Sadecw ikili teste para verdim. İkili test ztn devlette yok.