Her kese salam. Oncelikle hepimizin cocuklarimizi sag salamat qucaga almagimizi dilerim.
Turkiyeden olmadigim ucun zeif turkceme gore ozur dilerim.
37+2 haftalikken doktora gittim, bebegin kafasi 3 hafta buyuk gosteriyodu. Makat gelisi. Doktor bir problem oldugunu soylemedi, lakin ben bir sey olurmu deye korkuyorum.
bir hafta sonra sezeryan olucam.