Ben yaptırdım hiçbir şey olmadı şükür . Tadı da neredeyse aynı cola gibi . Çilekli olandan aldık 5 lira bir şeydi insanlar neden burada abartıyorlar bilmiyorum . Bazı kadınlar aşırı nazlı 🤦🏻♀️ Yok kötü oldum yok keşke yapmasaydım bir şey olmuyor valla . Zaten doktorum da kesinlikle yaptır demişti