Pier ay bende bu ara hep rüyamda tatli yiyorum ki tatliyi hiç sevmem. Midem yanar hemen aşiri rahatsiz olurum. Tepsi tepsi yiyorum 🙈 birde sabah uyaniyorum sanki gercekten yemişim gibi tok oluyorum, içim bir şey almiyor. Biraz bekleyip zorla kahvalti edebiliyorum. 😂😂