Aslimmm Kızlar merhaba bebeğiniz kaçıncı haftada doğum pozisyonuna döndü acaba .. biz 36+2 yiz hala donmedi...
fdmozcmn Aslimmm bn çarşamba günü gittim 32. Hafta olduk ters demişti dün baska doktora gittim dönmüş dedi ama daha değişir mi bilemedim 😊😊
Aslimmm fdmozcmn değişmez sanırım maşallah size 🙂 bizimkine 34 den beri bakıyo ama hala donmedi stres oluyorum bazen donmezse diye 🙂
fdmozcmn Aslimmm bnde baya korkuyorum ters olursa diye. Her ne kadar korksam da normal doğum istiyorum cünküü 😬😬☺
Aslimmm fdmozcmn bende korkuyorum ama sezeryan hic istemiyorum ondan daha cok korkuyorum umarim sağlıkla alırız kucagimiza 🙂
Yahyaaliannesi Milimolo canım bende 28.haftada gittiğimde başı aşağıda demişti doktor senin bidha kontorle gittiginde pozisyonunda değişme olmusmuydu. Biz şimdi 31 haftalık olduk haftaya gidicez merak ediyorum değişir mı diye.
EbruEgemen1123 Haftada baş gelişti 33te gittim ters dönmüş dedi. 36da falan döner diyorlar nasip inşallah döner hayırlısıyla normal doğum istiyorum çok odaklanmıştım 🙏🏻🙈
Aslimmm EbruEgemen1123 maşallah size de 🙂 bende normal doğum istiyorum o yuzden aslında korkumda ya donmezse diye :s
EbruEgemen1123 Aslimmm nasip dedim artık napalım çok üstünde düşünmemeye çalışıyorum 😊 hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🙏🏻💕
Milimolo Yahyaaliannesi Şu an 34. Hafta bitecek hala aynı pozisyonda zaten hareket edecek yeri pek kalmadı bir değişim yok şükür. Zaten hareketlerini duruşunu çok net hissediyorum.
Rukabella 38+2 haftaligiz hala dönmesini bekliyoruz pazartesiye kadar donmezse çarşamba günü mecburi sezeryan olucam malesef 😭😭
Yahyaaliannesi Milimolo anladım aynen bende net hissediyorum da yine de merak ettim. Teşekkkür ederim yorumun için 😍