İlk muayene 300 tl sonrası 200 oluyo ama her ay detaylı ultrason olmuş oluyo perinatolog olduğu için ben 29+4 haftalığım geçen hafta konuştum doğuma 5 bin dedi eğer riskli bi durum olmazsa hastaneyi sen seçersin ama risk görürsem mecburen fakülte dedi tatlım durumun varsa bir kezde olsa muayene ol derim sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah