inci_6007 canım benim doktorum şeyma doğan ilk gebeliğim zorunlu kürtajla sonuclandı bebekin kalp atışı yoktu 9.hafta da alındı :( tek kayba ragmen bana olabilir ilk gebeliklerde görülür sağlıksızmış demek ki demek yerine olası nedenleri söyledi..ondan önce medikal parkta özlem oruç şenere gidiyordum muayene ücreti 230 tl civarıydı ailemde düşükler olduğuna söylememe rağmen sende asla pıhtılaşma olamaz dedi bebeğin sağlıksızmış ondan ölmüş dedi kendi doktorum olmasına ragmen 5 dk ilgilendi ağlayarak cıktım odasından şeyma hanıma rastgele gittim evime yakın oldugu için onun hastası degildim ama yarım saate yakın kalp atısı duymak için ugrastı belki ben duyamadım vajinal da bakılsın dedi baska doktora gönderdi ben aglarken beni teselli etti vs.. yani kısaca cok ilgilendi ve beni bu testleri yaptırmam konusunda cok uyardı ısrar etti sayesinde pıhtılaşma bozukluğum oldugu ortaya cıktı suan 29 haftalık gebeyim inanclı, bilgili, insan halinden anlayan bir doktor diger kadın dogumcularıda duymustum mesela Gizem Hanım a iyi diyorlar kadir Köroğlu ve Reşat Şaya isimlerini de duymuştum canım ama benim tecrubelerim böyle kararı sen ver..