Gunaydn 4 aylık hamileyim buzamana kadar belli aralıklarla parol içtimm diş agrısı bel ağrısı derken yani 4 ayda toplam 5 tane falan içmişimdir bi zararı olurmuu çalıştıgım için dayanamııyorum geçmiyor agrılar mecbur kaldim hep zarar vermişmidir bilmiyorumm😞