16 haftalık olduk bugün herkes bana bebeğin hareketlerini hissediyor musun dio.ama ben hareket felan hissetmiyorum sizce normal mı bu haftalarda .sabahlari karnım geriliyor semsert oluyor sadece. kanamam ağrım krambim yok çok şükür. Bikac gündür bunu düşünüyorum bebegimin kalbi durmuş olsa anlaşılırdi demi . 😪😪😪